top of page

Retourbeleid

Emany's Beauté volgt de Europese richtlijnen rond het retourneren van bestellingen.
Wat dit precies inhoudt sommen we hieronder graag voor je op:


Bedenktijd: 
Je hebt 14 dagen bedenktijd nadat het product is ontvangen (gemarkeerd als afgeleverd door de koerier of opgehaald door jou). De aankoop mag daarom binnen 14 dagen na ontvangst van het product geretourneerd worden. Voor deelleveringen geldt, wanneer het laatste deel van de levering is ontvangen gaan de 14 dagen bedenktijd in.

​Let op: artikelen in de sale of uitverkoop kunnen niet worden teruggestuurd. Deze zijn aangekocht met kortingen en zijn daardoor niet retourneerbaar. 


Beoordelen van het product: 
We aanvaarden enkel retours van producten die zich in oorspronkelijke toestand bevinden, dus ongeopend, ongebruikt, onbeschadigd net zoals ze geleverd werden. We behouden het recht geen terugbetaling te doen voor zover we merken dat er niet aan bovenstaande voorwaarden voldaan werd.

 

Volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:

  • Producten die geopend zijn

  • Kledingstukken die beschadigd zijn of vlekken bevatten, alle kleding en bestellingen worden volledig gecontroleerd voordat wij ze versturen!

  • Kleding waarvan het prijskaartje is verwijderd

  • Sales

  • Producten/kledij die in uitverkoop werden verkocht


Vergoeding: 
We betalen de aankoopsom terug binnen de 14 dagen nadat we je retour ontvangen hebben. 


Retourkosten en aflevering: 
Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzending van de retour en de kosten die hieraan verbonden zijn. Deze betalen we niet terug. Je kan er altijd voor kiezen de bestelling zelf in het salon (Ieperseweg 81 8800 Beitem- Roeselare) binnen te brengen.


Retour aanmelden: 
Om je retour aan te melden, vragen we je ons per E-mail te contacteren. We kunnen je retour enkel behandelen als je volgende gegevens duidelijk in je mail vermeldt:

  • Jouw naam en voornaam

  • Jouw volledige adres (straat, huisnummer, busnummer, postcode, stad en land)

  • Jouw telefoonnummer en e-mailadres waarop we je kunnen bereiken

  • Je reden van retour (defect, verkeerd artikel, transportschade, dubbel geleverd, voldoet niet aan verwachting, verkeerd besteld, of anders (beschrijf))

  • Een beschrijving van de artikelen die je retourneert (aantal, naam product, beschrijving)

  • Eventueel een foto voor verduidelijking 
     

Terugbetaling: 
We betalen je aankoopbedrag inclusief de oorspronkelijke verzendkosten terug met hetzelfde betaalmiddel als waar jij mee betaald hebt. Heb je betaald met een cadeaubon of tegoedbon, dan krijg je een nieuwe tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag inclusief oorspronkelijke verzendkosten.


Tip: Bewaar altijd het ticket met het trackingnummer totdat je retour goed bij ons is aangekomen. Wanneer je je retour bij ons in het salon afgeeft, wordt het bedrag binnen 14 dagen op je rekening teruggestort. 

Let op: De openingsuren kunnen afwijken. Wil je zeker weten dat iemand aanwezig is? Stuur ons gerust een berichtje!

bottom of page